Coretan Aqilah Husna
Just another WordPress.com weblog

Why does it take a minute to say hello and forever to say goodbye?

Lama dah xconteng2 kat blog ni..bulan ni, rasa kurang happy sikitlah…rasa kosong…tp, xpelah..apa2 pun, aku kena hadapi semua ni jugak..xleh nak lari2…may be, semua 2 ada hikmah..walaupun, ada sesetengah orang nmpk aku ni mcm heartlesslah apalah…tp, aku rasa, aku a lit bit sensitif sebenarnya…cuma kadang2, aku xleh express depan orang ramai..mungkin sbb ego..hoho…so, buat2 mcm xde benda yang berlaku r…cuma kadang2, rasa nak 1 ruang yg jauh dari orang ramai…kadang2 rasa rimas..bosan sgt ke egypt ni? sampai bakal2 wartawan MELODI ada kat sini? kadang2 rasa muak berada dalam enviroment begini…bosan dengan apa yang berlaku..sampai aku dah lali apa yang berlaku kat sekeliling. kadang2 rasa mcm nak cakap face to face “wei, sebenarnya kan, aku xsuka doh tgk muka ko lg. blah” hahaha…agaknya, puas kot after cakap mcm 2…tp aku rasa, mcm xbaik r plak kan…so, aku pun diam…hahaha…hmm…xcukup dengan 2, bulan ni jugak, ada sorang mmber aku balik Malaysia tuk selama2nya…aduh..sedih pulak rasanya, walaupun, aku dgn dia xcakap bnyk sgt..tp terasa jugala.. hmm..aku xsuka perpisahan….kadang2 rasa pelik dan tertanya2 “Why does it take a minute to say hello and forever to say goodbye?”…semoga boleh berjumpa lagi suatu hari nnti 🙂

No Responses to “Why does it take a minute to say hello and forever to say goodbye?”

Leave a comment